Železnička stanica u Novom Sadu otvorena je bez dozvole građevinske inspekcije, a izvesnih radova bilo je i na nadstrešnici koja se srušila, iako je vlast nakon tragedije tvrdila suprotno.
Odgovor za "Ops": Pa čovek je lepo objasnio da u skladu sa Zakonom o planiranju i izgradnji, mora da se ishoduju potrebna Odobrenja i Rešenja od nadležnih službi za izvođenje radova, gradnje, adaptacije ili rekonstrukcije, u ovom slučaju rekonstrukcije objekta železničke stanice čiji je sastavni deo i nastrešnica. Ako su ishodovali sva potrebna odobrenja na osnovu projektne dokumentacije i izveli radove na kraju su trebali da ishoduju i upotrebnu dozvolu. Ali, ako nisu ishodovali upotrebnu dozvolu a pustili su objekat za upotrebu, u ovom su slučaju izazvali veliku tragediju za nastradale i njihove porodice. Istraga teba da utvrdi, da li je bilo bilo kakvih pritisaka, pogotovo političkih da se objekat železničke stanice, pusti u upotrebu. Sve je jasno. Može biti, da je pod političkim pritiskom, za slikanje i otvaranje ovog objekta pre vremena neko "debelo" odgovoran a može biti i sam predsednik države. Neka istraže. Zakon mora biti za sve isti. Pozdrav.
Vesića su pustili, odgovornost će preuzeti N.N. lica privremeno dok slučaj ne zastari ili se zaključi da nema dovoljno dokaza.
Ne dozvolimo ljudi da ovo prođe nekažnjeno, ispod te nastrešnice je mogao da bude bilo ko od nas, a ko zna koliko će ih još pasti ako ne reagujemo.
P.S. nisam priklonjena nijednoj političkoj stranci, da me ne napadnu botovi da sam opozicionar oportunista koji hoće do vlasti preko nedužno ubijenih ljudi.
U Novom Sadu stotine stanova prodato i useljeno u zgrade koje nisu dobile upotrebnu dozvolu jer nisu prošle ni tehnički prijem. Kao da to ne znaju Gradska uprava i JP Urbanizam. Znaju sve. To su sve njihovi burazeri investitori gradili pa se zaradili još dva tri sprata mimo projekta.
Ovo je smehotresna izjava inzenjerke. Mada je sve tacno. Ima jedan problem. Realnost je drugacija. Moze sad neki Indijanac pa pokrene tuzbu da mu se vrati npr Nju Jork. Ali ne ide to tako. Vucica jos uvek podrzàvaju Nemci, Rusi, Kinezi, Amerikanci, Englezi. Tako da nema tu nikave piramide osim one sa okom na vrhu.
Мене само занима шта ће сада бити са ж станицом у Новом Саду ?
Ко ће да потпише да је ж станица сигурна за употребу после свих ових ствари које су се издешавале ? Или ће је просто срушити и саградити нову јер сам мишљења да шта год радили на постојећој неће бити са поверењем и самим тим нема користи од "отварања" ж станице по трећи пут иако је пруга до Суботице завршена ...
Ima li ima neka institucija u zemlji ili neki građevinski stručnjak koji će potvrditi da je bilo potrebno da bude izvršen tehnički prijem stanične zgrade , da se sve proveri ili je predsednik taj koji nam svima tumači zakon i ustav? Rekao je da nije bilo potrebno da se izda upotrebna dozvola. Onda da li je bar neko morao potpisati dozvolu za otvaranje i puštanje zgrade u rad?
Ko je dao nalog da se organizuje otvaranje stanice??????????????? Ko tačno prvi put a ko tačno drugi put 5.7.2024.?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Građevinski inženjer: Železnička stanica otvorena bez dozvole, piramida odgovornosti za tragediju
Autor: N1, 021.rs
Novi Sad
•27.11.2024.
•16:20 > 16:28
Komentari 9
Misko
Test
Ne dozvolimo ljudi da ovo prođe nekažnjeno, ispod te nastrešnice je mogao da bude bilo ko od nas, a ko zna koliko će ih još pasti ako ne reagujemo.
P.S. nisam priklonjena nijednoj političkoj stranci, da me ne napadnu botovi da sam opozicionar oportunista koji hoće do vlasti preko nedužno ubijenih ljudi.
Uf uf
Ops
Zgrade neuknjižene
Citalac
Светозар Милетић
Ко ће да потпише да је ж станица сигурна за употребу после свих ових ствари које су се издешавале ? Или ће је просто срушити и саградити нову јер сам мишљења да шта год радили на постојећој неће бити са поверењем и самим тим нема користи од "отварања" ж станице по трећи пут иако је пруга до Суботице завршена ...
Ko je otvorio stani
Ko je dao nalog da se organizuje otvaranje stanice??????????????? Ko tačno prvi put a ko tačno drugi put 5.7.2024.?
Za svaki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H